· Міське планування
За допомогою тривимірної графіки досягається максимально реалістичне моделювання міської архітектури і ландшафтів з мінімальними витратами. Візуалізація архітектури будівель і ландшафтного оформлення дає можливість інвесторам і архітекторам відчути ефект присутності в спроектованому просторі. Це дозволяє об'єктивно оцінити переваги проекту та усунути недоліки. 6-8 травня 1998 року в м. Осло проходив Перший міжнародний симпозіум з візуалізації, організований компаніями Silicon Graphics і Telenor. На даній конференції широкої аудиторії були продемонстровані різні технічні засоби для представлення віртуальних об'єктів, Особливий інтерес представили проекти зі створення так званих віртуальних міст - містять не один, а десятки тисяч віртуальних об'єктів. З моменту виникнення такого поняття, як колективне планування міського будівництва, всі його учасники - фахівці з планування, проектувальники, інвестори, представники влади та просто зацікавлені городяни - прагнули знайти нову методологію обговорення будівельних проектів, які дозволяють оцінити їх вплив на міський ландшафт ще до реального втілення . Був потрібен ефективний спосіб, що дозволяє зримо уявити і проаналізувати «фізичні наслідки» проекту до початку його реалізації та інвестуваннякоштів. Згодом з'явився проект «Віртуальне місто». Група міського моделювання UCLA скористалася даною технологією візуального тривимірного моделювання для розвитку інтегрованої середовища міського моделювання. За допомогою унікальної системи та методології комп'ютерного моделювання група будує віртуальні моделі реального часу міських районів. Ці моделі, з точністю до написів на стінах і фіранок у вікнах, конструюються шляхом поєднання фотографій, отриманих за допомогою аерофотозйомки, зі стереометричних «уявленнями» вулиць для реалістичного тривимірного моделювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар